Cześć ! (kim jestem i cel bloga )

 

Cześć ! 😀

Nazywam się Artur mam 20  lat


webcam-toy-foto31


Od ponad 3 lat jestem ponownie narodzonym Chrześcijaninem który kocha życie ❤

i z zamiłowaniem dąży do zbawienia

poprzez Isusa Chrystusa.


Na blogu będę umieszczał wiele

ciekawych stron

dla ludzi którzy

chcą poznać Boga i poznać prawdę o świecie

który wcale nie jest taki jaki nam się wydaje.

Postaram się również sam zamieszczać

swoje przemyślenia i znaleziska 

Mam nadzieje że Razem

odkryjemy prawdę

o Bogu oraz świecie  , oraz zasłużymy na Zbawienie .

 Na starcie zaznaczam że nie należę do żadnej religii, sekty etc.

służę tylko Bogu i Chrystusowi 



Tak jak w tym filmiku mogę tylko

potwierdzić że Chrystusa nie znajdziesz w żadnym

kościele , świątyni czy budynku

Bo prawdziwy Bóg Ojciec
NIE stworzył

żadnej religii

 Przez tysiące lat ludzie byli zwiedzeni , mordowani i nie znali Boga.

Dziś, gdy Wszystko zmierza ku końcowi PRAWDA wychodzi na jaw a jeśli to czytasz jesteś jednym z Tych którzy mają szansę ją poznać.

Ja nie zmuszam i nie narzucam własnej woli.
Pamiętaj że wszystko co tutaj przeczytasz, obejrzysz , usłyszysz
możesz sprawdzić i sam ocenić.

Najważniejsze jest to abyś Ty drogi Czytelniku zaczął szukać i sprawdzać oraz myśleć !

Ja uważam za prawdę tylko to co

powiedział Bóg w Biblii

Wiec zapoznaj się z słowem Stwórcy i otwórzcie oczy

Drodzy bracia i siostry 😀


Jana 8: (32)

”  I poznacie prawdę, a prawda was wyswobodzi.”


 

Przebudzenie  :  Wprowadzenie 

 


 

strona główna :

https://liksar.wordpress.com/

14 comments

  1. Dziękuje Ci za to, że się tutaj tak produkujesz dla innych. Mam jedno pytanie odnośnie bierzmowania, jestem tu nowy, więc może już o tym pisałeś. Ale czy powinniśmy w tym uczęszczać? Kiedy byłem młodszy, czułem w sercu, że nie potrzebuję tego. Czułem, że bez tego moja wiara jest nadal silna. Jakie jest twoje zdanie ? Czy powinienem jednak przyjąć bierzmowanie ? Było to 3 lata temu, mam teraz 17, za chwilę 18. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam serdecznie!

    Lubię

  2. Witaj 🙂 Cieszę się że Ci się podoba. A czym jest bierzmowanie według kościoła ?
    „Istotą tego sakramentu jest przekazanie Ducha Świętego, umocnienie wiary oraz uzdolnienie do świadczenia o niej oraz jej obrony. Jednoczy ściślej z Jezusem Chrystusem. Katolika włącza w misję ewangelizacyjną Kościoła katolickiego. Udziela go również cerkiew prawosławna, ale wkrótce po chrzcie (czyli niemowlętom). ”

    No własnie. Tylko czy przekazanie ducha Swiętego może nam przekazać ksiądz ? Ja podchodząc do bierzmowania po prostu potraktowałem to że muszę bo rodzice katolicy etc. a czy
    czułem ” łaskę” i przyjęcie Ducha Świętego? Absolutnie nie!
    Wrecz ohydę jak biskup swoją tłustą ręką robił znak krzyża na czole. Przyjąć można. Ale to nie ma nic wspólnego z prawdziwą wiarą. Dodam że wtedy byłem wręcz ateistą .. w sumie tak jak większość młodzieży , prawdziwa wiara to zupełnie co innego niż ta wyniesiona z kościoła i nauczona od małego.

    Jeśli chcesz przyjąć Boga do swego serca i życia to musisz zrobić to w duchu .
    Chrystus mówi
    Jana 3 (3) Odpowiadając Isus, rzekł mu: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się kto nie narodzi na nowo, nie może ujrzeć Królestwa Bożego.

    Chrystus mówi tylko o chrzcie . Zauważ że ” kto sie na nowo nie narodzi” Czyli dotyczy to każdego człowieka. Przyjęcie Boga jest czymś niezależnym. To ma być Twoja decyzja dzieki której „rodzisz” sie na nowo i masz czyste konto .
    zauważ kiedy jest przyjęcie ducha świetego w Biblii u Chrystusa

    Mateusza 3
    (11) Ja was chrzczę wodą, ku upamiętaniu, ale Ten, który po mnie idzie, jest mocniejszy niż ja; jemu nie jestem godzien i sandałów nosić; On was chrzcić będzie Duchem Świętym i ogniem.

    (12) W ręku jego jest wiejadło, by oczyścić klepisko swoje, i zbierze pszenicę swoją do spichlerza, lecz plewy spali w ogniu nieugaszonym.

    (13) Wtedy przyszedł Isus z Galilei nad Jordan, aby się dać ochrzcić przez niego.

    (14) Ale Jan omawiał mu, mówiąc: Ja potrzebuję chrztu od ciebie, a ty przychodzisz do mnie?

    (15) A Isus, odpowiadając, rzekł do niego: Ustąp teraz, albowiem godzi się nam wypełnić wszelką sprawiedliwość. Tedy mu ustąpił.

    (16) A gdy Isus został ochrzczony, wtedy wystąpił z wody, i oto otworzyły się niebiosa, i ujrzał Ducha Bożego, który zstąpił w postaci gołębicy i spoczął na nim.

    Bierzmowanie to wymysł kościoła i nie ma nic wspólnego z Bogiem 😀
    Jakoś tyle lat ludzie żyli bez tego i mieli w sobie Ducha Świętego 😀

    Jedynym sakramentem o jakim mówi Bóg i Biblia to chrzest.. ale chrzest z Ducha Świętego 😀
    ( nie mylić z tym w kościele ) Bóg mówi że chrzest to musi być coś świadomego.
    Czyli świadome przyjęcie Bóga. .. a czy jako małe dziecko przyjmujemy ” swiadomie ” Boga?
    Nie.. zostajemy ochrzczeni przez rodziców i kapłana. Nie decydujemy o tym.
    Dlatego Chrystus mówi o ponownym Chrzcie kiedy świadomie go przyjmujemy do siebie 🙂
    Jesli już przyjąłeś Boga do swego życia. . To po co ci rytuał który wymyślił czlowiek 😀

    Wszystko zależy od Ciebie. Bóg w końcu jest Ojcem. Jeśli chcesz przyjąć Ojca do swego serca to jest to relacja TY = Bóg. i Nikt więcej do tego potrzebny nie jest 🙂

    Biblia też mówi o wielu ludziach zbawionych… którzy nawet nie znają Boga i Biblii.
    Dla Boga liczą się uczynki ” po owocach ich poznacie ” a nie po .. sakramentach 🙂

    Jeśli masz jakieś pytania śmiało pisz chętnie pomogę 😀

    Lubię

  3. Cześć :). Nazywam się Paweł i bardzo zainteresowała mnie twoja działalność. Czy nie chciałbyś porozmawiać przez np. skypa?

    Lubię

  4. Wejdź na wikipedię i wpisz ,,Heksakosjoiheksekontaheksafobia”.nie wiem co o tym myśleć.To żart czy co?Fobia?Prowokacja?Troll?Chyba tak.Czemu wszystko musi być fobią?Bez przesady.

    Lubię

  5. Witam Arturze.

    Jestem pod wrażeniem Twojej wiary w tak młodym wieku – Jest to niewątpliwie rzadkość we współczesnym świecie,którym rządzi szatan.

    Ja również nie należę do żadnej religii,choć miałem dość długą przygodę z krk,i blisko dwuletnią ze świadkami jehowy.

    Od ponad trzech lat,sam szukam prawdy w Słowie Bożym i w sieci.
    Duże wrażenie zrobiły na mnie stony Henryka Kubika,choć nie ze wszystkim się zgadzam,to jednak w większości owszem – W ogóle osoby udzielające się na forum zbawienie,są bliskie moim poglądom,a wiem że jesteś tam dość aktywnym ☺

    Mam zamiar zapoznać się ze wszystkimi Twoimi artykułami na tym blogu – Życzę powodzenia ☺

    P.S.
    Jesteśmy w jednej grupie na fb @ ER Ski ☺

    Lubię

    • Dziękuje za miłe słowa Bracie 🙂 ! Mam nadzieje że WSZYSTKIE się spodobają 😀 Wiary? Miałem duże szczęście że udało mi się trafić na forum i poznać resztę. Jestem pewien że są ludzie w moim wieku z większą wiarą którzy po prostu jeszcze nie mieli okazji się tak ujawnić 😀 Staram się po prostu działać na rzecz Boga.. i kurde udaje mi się 😀

      Lubię

  6. witam…podoba mi sie twoja strona…sam jestem na etapie paroletniego poznawania prawdy…czytajac twoj opis znalazlem cos z czym sie nie zgadzam…nie mozna zasłuzyc na zbawienie…tylko tyle….zbawienie jest z laski i milosierdzia Boga

    Lubię

Skomentuj

