Przebudzenie : Wprowadzenie

 

Na początku naszej drogi z poznaniem prawdy chciałbym abyś zapoznał się z tym artykułem i stroną brata Henryka.

Gdy ja poznając prawdę byłem zagubiony w świecie szatana dzięki jego stronce wiele zrozumiałem .

zapraszam 😉


Zbawienie. com 


Gdy zapoznasz się już z  z tym artykułem pewnie  jesteś zmieszany/a
ale zapewne dlatego że poczułeś/aś strach .

Dlaczego?

Bo do Twojego umysłu zaczęło docierać powoli że ŚWIAT jaki znasz to tylko iluzja .

 Czym jest ten strach ?

dysonans
swinie

                                          Film na dobry początek :



  Tak. Film trwa ponad 2h.
Ale obiecuję że po obejrzeniu jego będziesz wstrząśnięty i wiele zrozumiesz.
Dlatego proszę Cie , znajdź czas dla niego a Twoje życie się zmieni.
 Nie wierzysz?? sprawdź !

Pamiętaj że to od Ciebie zależy czy dalej chcesz żyć w kłamstwie czy poznać Boga i prawdę i zacząć walkę o swoją duszę 😀


Nie bądź dalej zbłąkaną owieczka i odnajdź Swego pasterza !

sheep-dog

15-confucius6

„Kto trzęsie drzewem prawdy, na tego spadają obelgi i nienawiść”

Konfucjusz



220px-Bundesarchiv_Bild_146-1968-101-20A,_Joseph_Goebbels

Joseph Goebbels (1897–1945) – niemiecki minister propagandy.

„Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą.”

  „Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą.



images (6)

             Fryderyk Nietzshe

“W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakże byście to chcieli teraz dowodami obalić?”




Apokalipsa 3

(8) Znam uczynki twoje; oto sprawiłem, że przed tobą otwarte drzwi, których nikt nie może zamknąć; bo choć niewielką masz moc, jednak zachowałeś moje Słowo i nie zaparłeś się mojego imienia.



 Jesteś zainteresowany/a?

śmiało zapoznaj się z tą stronką i zacznij odkrywać prawdę 🙂


Zbawienie: Artykuły 


wojna

powrót do strony głównej :

https://liksar.wordpress.com/

2 comments

    • Mateusza 24
      (11) I powstanie wielu fałszywych proroków, i zwiodą wielu.

      Eloh to nie jest imie Boga. W Biblii nigdzie nie podaję się imienia Boga 😉

      Eloh , JAHWE etc. to skażenia masoreckie .

      Gdy Mojżesz pytał jak się nazywa to odpowiedział ” jestem który jestem”

      Bóg nie ma imienia takiego jak my, imię może mieć ktoś kogo się nazywa.

      A przynajmniej nam go nie powiedział, ponieważ Bóg jest święty a my grzesznikami .

      Gdy kobieta rodzi dziecko to nadają im imię. np Szymon

      A kto miał nadać imię Bogu ?

      Chcesz wiedzieć o czym jest ST ? Proszę : http://www.zbawienie.com/dobranowina.htm

      Nie słuchaj fałszywych pastorów i innych samozwańców co udają że coś wiedzą.

      Jeśli ktoś piszę o czymś książkę a później na niej zarabia. To jest to biznes za $$.

      Jeśli chcesz zrozumieć Boga i Biblię, to najłatwiej jest zapomnieć o wszystkim. I podejść do tego z pustym umysłem.

      Wtedy jest łatwiej wszystko zrozumieć 😉

      Lubię to

Skomentuj

