Iluminaci w Polskim przemyśle muzycznym #2

Część 1


 

  Margaret

Zrzut ekranu 2014-08-27 o 19.30.01

11026285_856951457696717_5916046024443017821_n

11949514_941347609257101_8578970163116381399_n

Rogi z włosów i przyprawione „hihi” dla żartów nieprawdaż ?

07-05-2013 Warszawa Konferencja prasowa Top Trendy 2013 P.Kibitlewski/ONS

margaret-na-13-urodzinach-fashion-magazine-NEWS_MAIN-50035

Motyw szachownicy . Tak tej masońskiej .

eerr.jpeg

photo

***
– Kochanie, twój ojciec i ja nie jesteśmy na Ciebie źli, jesteśmy tylko trochę podenerwowani tymi całymi ubraniami. To znaczy, myśleliśmy, że to będzie zabawne, ale wszyscy nasi przyjaciele i rodzina przychodzą dziś na urodziny ojca.
– Tylko nas nie skompromituj.
***

Kosmos znowu wzywa Ziemię,
Mów, co tam?
Houston, to już koniec,
Jesteśmy zgubieni.
Tik tik tik tak,
Czas minął.
Baza właśnie się zamyka,
Pech.

Barbarella spotyka Godzillę,
Odkąd zaprosiłeś obie, uczepione do twoich rajstop…

Chcę ci podziękować!
Bardzo ci dziękuję,
Bardzo ci dziękuję.
Chcę powiedzieć, że mi przykro, ale naprawdę tak nie jest.
Domyśl się, że miałam dość,
Czuję się zagrożona.
Chcę powiedzieć, że mi zależy, ale tego nie powiem!

Świeża z wdzięczności,
Zniknęła.
Jesteś do dupy jak Twoje nastawienie,
Wygrałam.
Dziwny, dziwaczny, dziwaczny, dziwny,
To takie smutne.
Jestem zmieszana, ale nie wstrząśnięta,
To jest fajne.

Barbarella jest zabójcą.
Uciekaj do swojej niani, uciekaj i trzymaj się swoich rajstop…

Chcę ci podziękować!
Bardzo ci dziękuję,
Bardzo ci dziękuję.
Chcę powiedzieć, że mi przykro, ale naprawdę tak nie jest.
Domyśl się, że miałam dość,
Czuję się zagrożona.
Chcę powiedzieć, że mi zależy, ale tego nie powiem!

Nie, nie, nie, nie!
Nie dziękuję!
Oh, oh, oh oh!
Nie dziękuję!
Nie, nie, nie, nie!
Nie dziękuję!
Oh, oh, oh, oh!

To o „Horrorze w Manilli”
To co się dzieje dookoła, kolego, dziabnie cię na sam koniec…

Oh oh oh oh…
Na-ni na-ni na-ni na, oh!
Nikogo więcej!

Chcę ci podziękować!
Bardzo ci dziękuję,
Bardzo ci dziękuję.
Chcę powiedzieć, że mi przykro, ale naprawdę tak nie jest.
Domyśl się, że miałam dość,
Czuję się zagrożona.
Chcę powiedzieć, że mi zależy, ale tego nie powiem!
Bardzo ci dziękuję,
Bardzo ci dziękuję.
Chcę powiedzieć, że mi przykro, ale naprawdę tak nie jest.
Domyśl się, że miałam dość,
Czuję się zagrożona.
Chcę powiedzieć, że mi zależy, ale tego nie powiem!

Nie, nie, nie, nie!
oh, oh, oh, oh!
Nie dziękuję
Nie, nie, nie, nie!
Nie dziękuję!
Oh, oh, oh, oh!
Chcę podziękować…

Chcę ci podziękować!

***
– Hej!
– Podobają mi się twoje dżinsy.
– Dziękuję. Ja… uwielbiam kurtkę.
– Dziękuję. Więc, czy chcesz iść gdzieś indziej?
– Uhmm, tak. Spoko.
– To fajnie.

***
– Chodźmy.
– Oh, dajcie spokój!

Pomijając fakt ze cały teledysk w zasadzie nie ma nic do ukrycia i pokazywany jest w Tv dla całych rodzin w tym małych dzieci jako nic ” nadzwyczajnego”  przebudzając ich ciekawość seksualna etc.   Jest pełen ohydy i obrzydzenia nagością to pani Margaret robi w 0:25 rogi z palców  ( tak na chwile aby dla Swoich pokazać że do nich należy)

Bez tytułu

Kiedy moje serce…
Kiedy moje serce…

Zawsze mocno bije muza w moich głośnikach
Ogłusza Didżejów stąd do Paryża
Pobiję rekord z tytułem najgłośniejszej laski
Sąsiedzi dzwonią na policję
Ale nie uda się im mnie złapać

Bez względu na to jak głośno
Podkręcam bas
Zawsze jest jakiś hałas
Którego nie mogę się pozbyć

Bo kiedy moje serce bi bi bi bije dla Ciebie
Łomocze w mej klatce piersiowej
Jestem szalona, a ty jesteś chłodny*
I kiedy Twoje serce bi bi bi bije dla mnie
Pozwól mi spaść na ruchome piaski, a nie beton

Ty możesz to doświadczyć
Kiedy czujesz ten rytm
Mojego pulsu bijącego przez twój blok nocą
Bo jestem stworzona przez te bity leżące w ukryciu
Uderzając albo za nisko, albo za wysoko

Bez względu na to jak głośno
Podkręcam bas
Zawsze jest jakiś hałas
Którego nie mogę się pozbyć

Bo kiedy moje serce bi bi bi bije dla Ciebie
Łomocze w mej klatce piersiowej
Jestem szalona, a ty jesteś chłodny
I kiedy Twoje serce bi bi bi bije dla mnie
Pozwól mi spaść na ruchome piaski, a nie beton

Kiedy moje serce…
Kiedy moje serce bi bi bi bi bije
Łomocze w mej klatce piersiowej
Jestem szalona, a ty jesteś chłodny
Kiedy moje serce bi bi bi bije
Pozwól mi spaść na ruchome piaski, a nie beton

bije, bije, bije…..

Bo kiedy moje serce bi bi bi bije dla Ciebie
Łomocze w mej klatce piersiowej
Jestem szalona, a ty jesteś chłodny
I kiedy Twoje serce bi bi bi bije dla mnie
Pozwól mi spaść na ruchome piaski, a nie beton

Kiedy moje serce…
Kiedy moje serce…

Kolejna piosenka o tym żeby imprezować , bawić się etc

Teledysk :

0:45 trójkąt z dłoni

Bez tytułu

0:51 ręka za pania Margaret robi „666”

qq

1:05 znów motyw „666” ręka po prawej stronie ekranu

qqq

1:23 z tyłu widać jak mężczyzna po lewej stronie na klatce ma trójkąt z pośrodku kropką. Nie widać tego ciągle bo mężczyzna tańczy też w bezrękawniku ale jeśli znamy ten fakt można go dostrzec na jego ciele 😉

qw

1:40 znów znak ” 666″ pani Margaret

qwe

2:52 znów motyw trójkąta

qwer

2:57-58 dziewczynki znów robią „666” ogólnie cały teledysk najlepiej oglądać w szybkości 0,5 bo niektóre migawki są dosłownie 1/2 sekundy

qwer

3:33 znów motyw „666”

qwer

3:45 piramida

qwer

3:59 „666: za panią Margaret

qwer

Nie muszę wspominać że cała oprawa jest mroczna, zachęcająca do grzechu i kusząca.. lecz proszę zwróć uwagę też na tych mężczyzn i ich oczy. Czy tak wyglądają normalni ludzie? Czy raczej Ci którzy służą złemu .



Ewa Farna 

images (2)

(pamiętamy że MTV to jedna z ich tub do szerzenia zgorszenia i znieczulenia młodych ludzi ? )

Obudzimy się wtuleni w południe lata,
Na końcu świata,
na wielkiej łące,
Ciepłej i drżącej.

Wszystko będzie takie nowe i takie pierwsze.
Krew taka gęsta,
Tobie tak wdzięczna.
Z tobą bezpieczna.

Nad nami dmuchawce, latawce, wiatr.
Daleko z betonu świat.
Jak porażeni, bosko zmęczeni.
Posłuchaj muzyka na smykach gra.
Do Ciebie po niebie szłam.
Tobą oddycham,
płonę i znikam.

Chodź ze mną…

Nad nami dmuchawce, latawce, wiatr.
Daleko z betonu świat.
Jak porażeni, bosko zmęczeni.
Posłuchaj muzyka na smykach gra.
Do Ciebie po niebie szłam.
Tobą oddycham,
płonę i znikam.

Nad nami dmuchawce, latawce, wiatr.
Daleko z betonu świat.
Jak porażeni, bosko zmęczeni.
Posłuchaj muzyka na smykach gra.
Do Ciebie po niebie szłam.
Tobą oddycham,
płonę i znikam.

Chodź ze mną…!

Chodź ze mną..!

Kolejna młoda śliczna dziewczyna która zakochana jest i oddana złemu. Ślepa , jednostronna miłość.

Mija północ, za oknami
karuzela gwiazd.
Na zakręcie jestem życia,
tak mi przyszedł czas.
,,Jutro też jest dzień”
– tak pociesza każdy mnie.
Mówią: ,,Nie daj się,
trzeba dzielnie trzymać się!
Trzeba zacząć od początku,
trzeba zamknąć drzwi!”
Za nic wcale nie dziękuję ci,
wszystko wypalone, popiół i dym.
Co mnie nie zabije, dobrze zrobi mi,
że Ci uwierzyłam, tylko mi wstyd.

Bez łez! Trzeba przeżyć tę noc bez łez!
Jak to? Jak to ,,jak”? To tak!
Bez łez, trzeba sprawdzić, czy uda się.
Jest ryzyko, że skończy się źle!
Bez łez! Trzeba przeżyć tę noc bez łez!
Jak to? Jak to ,,jak”? To tak!
Bez łez, nawet jeśli nie widzi nikt.
Choć trochę boli – nie będzie mi nic!

(O, o, o, o, o, bez łez….) x5
(O, o, o, o, o…)

Długo to nie znaczy wiecznie,
przecież dobrze wiem,
a na razie bezskutecznie
modlę się o sex.
Wiem, najdłuższa noc ma na mecie zawsze świt.
Trzeba będzie wstać, wyprostować się i iść.
Trzeba zacząć od początku,
czas otworzyć drzwi.
Za nic wcale nie dziękuję ci,
wszystko wypalone, popiół i dym.
Co mnie nie zabije, dobrze zrobi mi,
że Ci uwierzyłam tylko mi wstyd.

(Hej, he-i-ei!)

Bez łez! Trzeba przeżyć tę noc bez łez!
Jak to? Jak to ,,jak”? To tak!
Bez łez, trzeba sprawdzić, czy uda się.
Jest ryzyko, że skończy się źle!
Bez łez! Trzeba przeżyć tę noc bez łez!
Jak to? Jak to ,,jak”? To tak!
Bez łez, nawet jeśli nie widzi nikt.
Choć trochę boli – nie będzie mi nic!

Jutro powiem: ,,Cześć lusterko, co nowego dziś?”
A ono na to: „Jesteś brzydka”, dawno wyschły łzy.
Zwiędły papierowe róże – dobrze im tak,
a dziewczynki, zwłaszcza duże, nie chcą spać, ciągle nie chcą spać, ooo!

Bez łez! Trzeba przeżyć tę noc bez łez!
Jak to? Jak to ,,jak”? To tak!
Bez łez, trzeba sprawdzić, czy uda się.
Jest ryzyko, że skończy się źle!
Bez łez! Trzeba przeżyć tę noc bez łez!
Jak to? Jak to ,,jak”? To tak! (To tak!)
Bez łez, nawet jeśli nie widzi nikt.
Choć trochę boli – nie będzie mi nic! (Nic!)

Bez łez! Trzeba przeżyć tę noc bez łez!
Jak to? Jak to ,,jak”? To tak! (Jak? To tak!)
Bez łez, nawet jeśli nie widzi nikt. (Niiikt!)
Choć trochę boli – nie będzie mi nic!

Ah ta nieszczęśliwa miłość prawda?

2:09-2:10 ułamek sekundy ale doskonale widać jeśli spowolnimy piosenkę i widać jak na dłoni

ff

Inne smaczki :

fgf

Jeśli ktoś nie kojarzy znaku na koszulce

blog_qe_4680926_7946180_sz_pacyfa3

1. Tzw. krzyż Nerona, złamany krzyż ale bez okręgu, symbol walki z chrześcijaństwem.
2. W okultyzmie oznaka upadku chrześcijaństwa, pogański znak czarnej magii, do którego nawiązywało hitlerowskie SS.
4. W satanizmie znak używany przez Antona La Veya podczas odprawiania czarnych mszy.
5. Pacyfa, pacyfka (ang. peace – pokój), znak rozpoznawczy pacyfistów.

( oczywiście to tylko przykrywka dla szarych mass aby nosiły ICH znak myśląc że nie robią nic złego )

ggg

z innej piosenki

farna

A teraz jakie wartości idolka dla MŁODYCH DZIEWCZYNEK promuje :

Monster High „Fright Song” (polskie słowa)

(śmiech) Uuuu, już czuję ten dreszcz!

Idziesz mrocznym korytarzem
Słyszysz szepty, widzisz ludzi tłum
Ty wiesz, że jesteś inna
Wyróżniasz się i to jest urok Twój

Przewrotny styl masz, tajemniczą wciąż grasz
Zabójczo śliczna (taka śliczna)
Fantastyczna (fantastyczna)
Wszystkiego masz dość
Życie daje ci w kość
Lecz jesteś sobą
Czas upiorów trwa

REF:
Monster Monster High
Monster High, Monster Monster High
Dla upiorów raj
Monster High
Zabawy poznaj smak

Szkoła Monster High
Monster High, Monster Monster High
To dla wszystkich raj
Monster High
Upiornej szkoły znak

RAP:
Hej! Frankie ma upiorny czar
Oł! Draculaura — w sercu żar
Clawdeen Wolf — do ciebie wyję co dnia
Lagoona to dziewczyna co łuski ma
Cleo de Nile pociąga mnie chociaż lubi drażnić się
A Deuce wmuruje cię
Wiele ma wad upiorny ten skład
To tak samo jak każdy z nas
Chcesz potworem być? Najwyższy czas!

Och, doceń to co w sobie masz
Odmiennością się zdobywa świat
Ten look, ten styl — przyznaj, że cię kręci
On kusi i nęci
Zostaje w pamięci
Własny styl masz, tajemniczą wciąż grasz
Zabójczo śliczna (śliczna)
Fantastyczna (śliczna)
Czasem szkoły masz dość
Życie daje ci w kość
Lecz jesteś sobą
Czas upiorów trwa

REF:
Monster Monster High
Monster High, Monster Monster High
Dla upiorów raj
Monster High
Zabawy poznaj smak

Monster Monster High
Monster High, Monster Monster High
To dla wszystkich raj
Monster High
Upiornej szkoły znak

Ten upiorny urok nasz — przyznaj, że go w sobie masz
Ten upiorny urok nasz — pokaż, że go dobrze znasz

Ten upiorny urok nasz — przyznaj, że go w sobie masz
Ten upiorny urok nasz — pokaż, że go

Monster Monster High
Monster High, Monster Monster High
Dla upiorów raj
Monster High
Zabawy poznaj smak

Monster Monster High
Monster High, Monster Monster High
To dla wszystkich raj
Monster High
Upiornej szkoły znak

Czy upiorny czujesz zew?
Niech ten klimat wejdzie w krew
Czy upiorny czujesz zew?
Niech ten klimat wejdzie w krew

(śmiech) Padną trupem!

Hybrydy ludzo-zwierząt ? Mrok? Upiory ? a potem się rodzice dziwią jak młode dziewczynki tną się , interesują się okultyzmem oraz w młodości zachodzą w ciążę.  Jeśli dla młodych ludzi wtłaczane są takie normy później otrzymujemy to , ale nie dziwmy się skoro pozwalamy na takie wzorce !

pobrane (3)pobrane (4)

Teledysk:

Cały oczywiście jest mroczny, przepełniony mrokiem, upiorami, demonami etc

0:56  znak „666”

gfg

gggf

Słodkie oko nieprawdaż ?



Sarsa 

zapomnij-mi-b-iext30026568

b

o rogach z włosów nie wspominam… 😉

Początek oczywiście w programie do pozyskiwania nowych „gwiazd” dla nich :

a teraz jej dobytek :

Jutro znowu gonić, biec, latać ponad!
Ile sił mam, krzyczę: to ja!
Kiedy miga świat w twoich oczach,
Naucz mnie…

Na ciele rozmażę z mych łez tatuaże,
dwa metry ma strach, nie wolno się bać.
A szyfry, pułapki w słowach zostawię.
Pokonać chcesz nas – nie zostanę

Nie chcę ciebie na zawsze,
nie schowasz nas na dnie.
Tak mało mnie we mnie jest,
I nie zobaczysz, że patrzę na ciebie inaczej.
Nie chciałeś mnie takiej mieć..

Jutro znowu gonić, biec, latać ponad!
Ile sił mam, krzyczę: to ja!
Kiedy miga świat w twoich oczach,
Naucz mnie, naucz mnie od nowa! 2x

Na ciele rozmażę z mych łez tatuaże,
Ostatnią już noc mi zabiera.
I męczy mnie ciągle, myśl, że już nie zdążę.
Oddalasz się znów z każdym słowem.

Nie zobaczysz, że patrzę na ciebie inaczej.
Nie chciałeś mnie takiej mieć.

Jutro znowu gonić, biec, latać ponad!
Ile sił mam, krzyczę: to ja!
Kiedy miga świat w twoich oczach,
Naucz mnie, naucz mnie od nowa! 2x

Nie chciałeś mnie takiej, więc naucz mnie sobą być.
Nie chciałeś mnie takiej, więc naucz mnie sobą być.

Jutro znowu gonić, biec, latać ponad!
Ile sił mam, krzyczę: to ja!
Kiedy miga świat w twoich oczach,
Naucz mnie, naucz mnie od nowa! 4x

Standardowa piosenka o miłości, znów niewinnie się zaczyna

Analiza teledysku :

b

0:46 powtórka z rozrywki

b

Teraz zna mój każdy ruch
Po śladach znów mnie tropi szpiegów stu
Nie wrócę nie rozpoznam nic
Na przekór znów po zmroku budzę się

Ten sam zły sen mam
Pulsuje krew tu teraz łapie mnie
Wygrywam do zera
A przecież wiesz nie musisz za mną biec

Ref.:
Mieliśmy na zawsze być
Na zawsze od dziś
Nigdy już nie chce tu przyjść
Mieliśmy na zawsze być
Czy bez ciebie tak opłaca się dalej żyć

Coraz lżej unoszę się
Ze wszystkich sił mnie tropi tropi tropi
Bez ciebie nie do twarzy mi
Oblicze jak zatrzymać wszystkie łzy

Ten sam zły sen mam
Pulsuje krew tu teraz łapie mnie
Wygrywam Lubie wygrywać
A przecież wiesz nie musisz za mną biec

Ref.:
Mieliśmy na zawsze być…

Ref.: x2

Wygląda niewinnie.. ale 

Teledysk :

b

Super oczy prawda ?

b

pamiętamy program Monarch ?

z

0:30

z

0:33

z

z

z

1:59

z

z

Piramida + oko + okrąg ognia.. combo wombo !

z

z

z

Trochę się tego nazbierało co ?

a to i tak nie wszystkie momenty z teledysku !



Monika Brodka 

Adamek2monika-brodka-fot-agata-pospieszynska

Jadę miastem szybciej niż się da
Dynda głową sztuczny pies
Świateł, znaków udaję że nie widzę
GPS-em mały bies

Tuż za rzeką drugi, trzeci most
Rzędy skaryszewskich drzew
Las żurawi poharatał niebo
Słyszę twój anielski śpiew

W pięciu smakach kaczka tapla się
Mija soję, tofu, ryż
Uduszona latająca ryba
Ćwiczy w piwie skoki wzwyż

Słodko-kwaśnych słów rozumiem kilka
Kiedy do mnie mówisz, drżę
Śpiewasz pięknie wtedy, gdy gotujesz
Chciałam byś nauczył mnie

ok, piosenka niby normalna ale ciekawy jest fragment na czerwono .

Walczą we mnie lwy, walczy zgraja psów
Moje myśli dziś jak po linie chód
Widzę słońca dwa, jak rozpoznać mam
Gdzie prawdziwy, a gdzie odbity blask?

(pamiętamy motyw z Saturnem i Ra ? )

Na ringu ustawiam się
Na przeciw odbicia mnie

( walczy z sama z sobą czyli tą mroczną stroną )
By zmylić obniżam głos
Nim zadam pierwszy cios

Przegrałam już tysiąc walk
Czytając z mych ruchu warg
Znów studzą we mnie krew
Wygodnickie lęki

Walczą we mnie lwy, walczy zgraja psów
Moje myśli dziś jak po linie chód
Widzę słońca dwa, jak rozpoznać mam
Gdzie prawdziwy, a gdzie odbity blask?

Minuty przed gongiem dwie
Głodny tłum liczy mnie
Uśmiechem próbuje kłuć
Mówi mi, co mam czuć

Najchętniej skoczyłabym
Do oczu i gardeł im
I żeby to gładko szło
Bo tak nie lubię potu

Walczą we mnie lwy, walczy zgraja psów
Moje myśli dziś jak po linie chód
Widzę słońca dwa, jak rozpoznać mam
Gdzie prawdziwy, a gdzie odbity blask?

Gdy mówił, ja słuchałam cały czas
Ciągle mało mi było jego słów
Wciąż patrzył na mnie tak, jak jeszcze nikt
Chciałam tak wiecznie trwać,
Mogłabym dla niego tylko żyć.

ref:
Nie ufaj choć chcesz
Dać mu cały świat
Nie odda Ci nikt twych straconych lat
Tyle tu twoich łez
Czy naprawde tak chcesz?
Czy tego chcesz?

Gdy mówił nagle mu zabrakło słów
Jego oczy już nie widziały mnie
Nie chciałam wierzyć, że to dzieje się
Szkoda, że teraz wiem ile w jego myślach było mnie

ref:
Nie ufaj choć chcesz
Dać mu cały świat
Nie odda Ci nikt twych straconych lat
Tyle tu twoich łez
Czy naprawde tak chcesz?
Czy tego chcesz?

biedna ślepa miłość…



 Sylwia Grzeszczak 

images (5)

z

z

z

z

Jak Bóg, on też czasem pragnie tworzyć
I iść przez zamknięte drzwi, po tafli jeziora,
stóp nie pomoczyć swych
Jak Bóg on też chce wieczności dożyć
Choć tak nie zostawi nic, chce być pamiętany,
portret na ścianie lśni

Młody Bóg
Chce dzielić i rządzić
Mieć tak wielką moc, żeby dzień zmienić w noc
Żeby dobrem nazywać zło
By na chwilę świat uwielbiał go


Izajasza 14

(12) O, jakże spadłeś z nieba, ty, gwiazdo jasna, synu jutrzenki! Powalony jesteś na ziemię, pogromco narodów!

(13) A przecież to ty mawiałeś w swoim sercu: Wstąpię na niebiosa, swój tron wyniosę ponad gwiazdy Boże i zasiądę na górze narad, na najdalszej północy.

(14) Wstąpię na szczyty obłoków, zrównam się z Najwyższym. 

Szatan od zawsze pragnie by ludzie wielbili go jak Boga oraz oddawali mu chwałę


Od lat nauczony nie widzieć ludzi
Bo nie jest już jednym z nich,
być może to jakiś Boga przybrany syn
Ma dar, którym Panu dziś mógłby służyć
Lecz on żyje sam jak Pan i sam siebie sądzi,
Czyste sumienie ma
Sumienie ma sumienie ma
Sumienie ma sumienie ma…

Młody Bóg
Chce dzielić i rządzić
Mieć tak wielką moc, żeby dzień zmienić w noc
Żeby dobrem nazywać zło
Świat boi się go

Młody Bóg
Chce dzielić i rządzić
Mieć tak wielką moc, żeby dzień zmienić w noc
Żeby dobrem nazywać zło
To cały on

Młody Bóg
Chce dzielić i rządzić
Mieć tak wielką moc, żeby dzień zmienić w noc
Żeby dobrem nazywać zło
By na chwilę, świat uwielbiał go

Po co zwykła piosenkarka śpiewałaby takie rzeczy ?

Zauważ że śpiewa o tym że ” czyste sumienie ma”

usprawiedliwiając samego Lucyfera z tego co zrobił !

1. Im wyżej uniesiesz mnie, tym mocniej upadnę,
im dalej tym niebezpieczniej Ciebie pragnę.
I głośno mówię Tobie, że chcę żyć samotnie,
lecz nie widzę już drogi powrotnej.

Ref. Kiedy jesteś jest Ciebie mnóstwo.
Gdy odchodzisz jest zimno, pusto.
Kiedy wracasz, kochać trudno.
Wierzę w Ciebie, jak w bóstwo . To samobójstwo.

( ślepa bezgraniczna miłość , traktując go niczym ” Boga”

przykład bałwochwalstwa, oraz doskonale wie że wiara w niego to nic innego jak śmierć )

2. I schowam się tam gdzie noc za dnia się chowa,
gdy znów powiemy sobie trudne słowa.
I to co dzisiaj łączy nas zamienię w przyjaźń,
lecz to miłość, która nigdy nie przemija.

Ref. Kiedy jesteś jest Ciebie mnóstwo.
Gdy odchodzisz jest zimno, pusto.
Kiedy wracasz, kochać trudno.
Wierzę w Ciebie jak w bóstwo . To samobójstwo. x2

3. Tak trudno Ciebie kochać,
za późno by się wycofać.
za późno ….

artyści którzy oddali się demonom etc , myślą że nie ma już drogi powrotnej, że nie mają szans  na życie wieczne i zbawienie oraz wiarę w Boga, oczywiście się mylą , każdy ma szansę , lecz trzeba chcieć zawrócić z złej drogi i przeciwstawić się złu, lecz oni nie znają Boga i jego siły oraz potęgi miłosierdzia i poświecenia Chrystusa …



Blue  Cafe

40

Jeśli kiedyś będę musiała odejść
wówczas nie będzie ważne
dokąd teraz idę
będę Twoją miłością.

Skarbie, jeśli pozwolisz mi oddychać
Nawet gdy jestem daleko stąd
wtedy nie będę miała wątpliwości, że
będę Twoją miłością.

Nic nigdy się nie kończy
Chcę teraz wierzyć i kochać
Ale nie wiem jak
Czego chcę teraz spróbować
To odnaleźć mapę do Twojej duszy
Twojej duszy, teraz, kochanie

ref(x2):
Z Alto Cedo jadę do Marcane
Dojeżdżam do Cueto, potem do Mayari.

Jeśli będziesz na mnie czekał
Mogę Ci zagwarantować
Że będę Twoją miłością
Nie mam wątpliwości (żadnych wątpliwości)

Skarbie, naprawdę nie wiem
Dokąd ta droga mnie prowadzi
Ale nie mam wątpliwości, że
będę Twoją miłością (Twoją miłością)

Nic nigdy się nie kończy
Chcę teraz wierzyć i kochać
Ale nie wiem jak
Czego chcę teraz spróbować
To odnaleźć mapę do Twojej duszy
Twojej duszy, teraz, kochanie

ref(x2):
Z Alto Cedo jadę do Marcane
Dojeżdżam do Cueto, potem do Mayari.

Yeah, uh
Mogę być tylko na drodze donikąd
Zatrzymywałaś mnie
Ale powiedziałem, że nie dbam o to
Kiedy jest czas dla nas?
Może nie w tym życiu
Nie wygramy tej walki
Z uciekającym czasem, prawda?

Więc wybieram się w podróż do przeszłości
Może tak będzie najlepiej
Skarbie, to jest ostatnie (wyjście)
Jeden krok, … jeden, dwa, trzy
Gdy jestem w tym samym miejscu,
Wiesz, że nie mogę oddychać
Uh, uh, yeah, więc…

To moja własna podróż
Do szalonego czasu
Myślę, że naprawdę, naprawdę oszaleję!
Bo jesteśmy tak daleko stąd!
I nie ma sposobu na nowy początek dla nas!

Więc to jest moja droga donikąd
Północ i wschód, południe lub zachód
Zastanawiam się, czy kiedyś zdam ten test
Więc skarbie, pie*rzyć to życie!
Czy my przetrwamy?

Chcę kogoś, potrzebuję tego kogoś
Chcę kogoś, na kim mogłabym się oprzeć
Chcę kogoś, chcę, chcę
Potrzebuję kogoś, by mnie podtrzymał

Ciągle jestem w drodze
Któregoś dnia zostanę
Czy słyszysz ból w moim głosie?
Zrywam swój łańcuch
Czy czujesz to samo?
Czy słyszysz ból w mojej piosence?

ref(x4):
Z Alto Cedo jadę do Marcane
Dojeżdżam do Cueto, potem do Mayari.

Analiza teledysku :

x

x

x

x

reszta piosenek również o nieszczęśliwej miłości ..



Justyna Steczkowska 

justyna-steczkowska-teledysk-sanktuarium-6justyna-steczkowska-teledysk-sanktuarium-13

n

Dziewczyna szamana
Nie zazna nigdy snu
Dziewczyna szamana
Nie posłucha waszych słów
Rozpalone węgle
Ciągle chłonie z jego warg
Jak kapłanka diabła
Chce u stóp szamana spać
Byle nie ja…
Byle nie z nim…

Dziewczyna szamana
Patrzę w lustro czy to ja
I czy już się stało
To co się musiało stać
(Byle nie ja…
Byle nie ty…) x2

Dziewczyna szamana
Nie zazna nigdy snu
Ja to wiem, bo sama
Już nie zasnę bez twych ust
Ja to wiem – umarłam
By żyć nowym życiem tu
(Byle to ja…
Byle to ty…) x2

(Na na na naj
Na na na naj
Na na na, na na na, na na na naj) x2

Szamani to osoby które mają kontakt z duchami ,czyli demonami ..

proste i jasne odniesienie

zwróćmy uwagę że śpiewa to na Sabacie Czarownic ? a czym kiedyś był sabat czarownic?

To po prostu zjazd czarownic, a czarownice to kobiety które często sprzedawały dusze diabłu oraz zajmowały się okultyzmem i duchami .

Czyli wszystkim co złe  i zakazane…

n

ładne pazurki prawda ? i rogi…

n

w 0:48 sekundzie zobaczymy dziewczynę która jest brana do góry i robi rogi, słabo widać na zdj ale zachęcam do sprawdzenia sobie samemu !

0:50 lepiej widać 😛 !

n

n

n

n

oko opatrzności ( lucyfera) i promienie ( błogosławieństwo) oczywiście jego !

Gasną Światła
Moja Twarz
W Twoich dłoniach tonie we łzach
Mówisz spójrz jak ten ptak wznosi się
Nawet gdy sił mu brak
Rozkłada skrzydła
Bo wie,
Razem z nim, wzniesie się,
Cały świat
Jesteś wszystkim tym, czego chcesz
Więc czego chcesz?

Modle się każdego dnia aby czuć,
By czuć
Twoją miłość i smak

Każdy ruch naszych ciał
Jest wszechświatem barw
Każda łza…
Siłą, która rośnie w nas…

Jesteś moim sanktuarium,
Moim życiem, cieniem, snem
Modlitwą…
I nocą i dniem.
Wszystkim tym czego chcę.
Czego nigdy w tym życiu…
Nie będę już mieć…

Ty i Ja
Sanktuarium Duszy i Ciał
Ty i Ja
Sanktuarium Nocy i Dnia
Ty i Ja
Sanktuarium Dobra i Zła
Ty i Ja…

Ja – tobą naznaczona
Gwiezdny sznur
Wieloznacznych ról
A we śnie…
Znowu tulę cię…

w skrócie: Szatan jest dla niej wszystkim

Analiza teledysku :

vvv

n

Tak jak w stanie nieważkości
Oddech Twój mnie w górę unosi
Tylko tyle dzisiaj wiem,
leżysz obok po to by, mnie
Oddech Twój unosił w kosmos.

A ja kocham ten stan
Niebo nademną Ty obok tu

( oddech szatana unosi ich w swej miłości do kosmosu czyli nieba )

Tak słucham jak tam
Znaki zodiaku mruczą przez sen
Ciało moje nic nie waży
Twoje też i tak zasypiamy
Z kosmodromów moich snów
Rusza statek po to by znów
Uprowadzić kosmonautów

A ja kocham ten stan
Niebo nademną Ty obok tu

Spójrz, zobacz jak nas
Z szafy galaktyk podgląda Bóg
Nie rozdzieli nas
Swym przyciąganiem żadna z planet
Ani żadna z gwiazd
Nas nie ogarnie swym ciężarem

Grawitacja
Nie obejmie nas
Nie chcę spadać
Nie chcę widzieć jak
Spadam

A ja kocham ten stan
Niebo nademną Ty obok tu

Spójrz, zobacz jak nas
Z szafy galaktyk podgląda Bóg
Nie rozdzieli nas
Swym przyciąganiem żadna z planet
Ani żadna z gwiazd
Nas nie ogarnie swym ciężarem

Grawitacja
Nie obejmie nas
Nie chcę spadać
Nie chcę widzieć jak

Grawitacja
Obejmuje nas
Nie chcę spadać
Nie chcę widzieć jak

Analiza teledysku :

n

wygląda jakoś znajomo…

n

Bardzo wymowna scena , on szatan trzyma ją w swojej sieci !

1:09

n

n

Chodź Ciebie tez wezmę ! < wrrr >

n

zdejmujemy maseczkę i przekazujemy ją jej…

n

ohyda !

Słony posmak w kącikach ust
Pocałunków śmiertelny puls
Przypływami zmęczony z morza
Wracasz z pełną siecią połowu
Jestem wody pragnieniem co
W nocy budzi cię wspomnieniem

Jak toniemy
Syreny głosu ton
Twe ucho pieści
Miłosnej pieśni dłoń
Zarzuca sieci
Latarni morskiej mrok
Oświetla brzegi
Syreny głosu ton twe ucho pieści

Duszny łyk, słodka woń
Jak podbrzuszy głodne brzegi
Na mieliźnie ciała dłoń
Nieskończonych fal przebiegi
Niech z rybackich sieci plon
Nieboskłonów nowych da
Na komendę moją chodź
Zacumować w ciała toń

Chodź

Pijanych ciał słoneczny splot
Pragnę go
Z kącików ust spijany pot
Kocham go
Wodnika znak – rybitwy lot
Wywróżył los
Żeglugi nieskończonej port
W ciele mym
Pijanych ciał słoneczny splot
Pragnę go
Z kącików ust spijany pot
Kocham go
Wodnika znak – rybitwy lot
Wywróżył los
Żeglugi nieskończonej port
W ciele mym
Pijanych ciał słoneczny splot
Pragnę go
Pijanych ciał słoneczny splot
Pragnę go

Syreny głosu ton
Twe ucho pieści
Miłosnej pieśni dłoń
Zarzuca sieci
Latarni morskiej mrok
Oświetla brzegi
Syreny głosu ton twe ucho pieści

oho!

znowu odniesienie do syren i ich zwodniczego i słodkiego śpiewu !

pamiętamy ?

Poruszałem to przy omawianiu pani Dody.

Analiza teledysku :

n

n

n

n

n

n

n

to nie wszystkie jej ” rogi” w tym teledysku ale haha resztę sam/a sobie wyłap ! 😀

Obserwuj mnie
Zależy mi na dzieciach
Przeczytałam książkę dzień
Nie mam wakacji
Mam treningi z tobą
Nie rozumiem w ogóle złości
Wysokie obcasy to jest to, co kocham

Wysokie obcasy
Czy mogę je zdjąć
Na chwilę?
Wysokie obcasy
Nie mogę znieść obciążenia
Stopy nie są wykonane z kamienia
Wysokie obcasy
Czy mogę je zdjąć
Na chwilę?
Wysokie obcasy
Nie mogę znieść obciążenia
Spróbuj chodzenia w butach

Wysokie obcasy!

Gotuję, śpiewam
I o wiele więcej
Sto butów
Lub nawet więcej
Setek par
Nigdy nie noszone

Obcasy …

Wysokie obcasy
Czy mogę je zdjąć
Na chwilę?
Wysokie obcasy
Nie mogę znieść obciążenia
Stopy nie są wykonane z kamienia
Wysokie obcasy
Czy mogę je zdjąć
Na chwilę?
Wysokie obcasy
Nie mogę znieść obciążenia
Spróbuj chodzenia w butach

Spróbuj tego!
Beze mnie
Iść
Wypróbuj je
Wypróbuj je
Iść
Nowy para
Na chwilę
Wypróbuj je
Iść
Wypróbuj je

Krok, dwa
W przód i w tył
W przód i w tył
Złoty, czerwony i srebrny dzwonek
Nowa para szpilek
I chodzić na palcach
Nową parę szpilek
I chodzić na palcach

Wysokie obcasy
Czy mogę je zdjąć
Na chwilę?
Wysokie obcasy
Nie mogę znieść obciążenia
Stopy nie są wykonane z kamienia
Wysokie obcasy
Czy mogę je zdjąć
Na chwilę?
Wysokie obcasy
Nie mogę znieść obciążenia
Spróbuj chodzenia w butach

Wypróbuj je
Wypróbuj je
Wypróbuj je

Wypróbuj je
Wysokie obcasy

Analiza teledysku :

n

0:58 najlepiej obejrzeć wtedy dobrze widać ten moment i co robi z palców

n

n

n


Iluminaci w Polskim przemyśle muzycznym # 3

Iluminaci w Amerykańskim przemyśle muzycznym 

Bunt # antyilumiantii w Polskim przemyśle muzycznym 


strona główna :

https://liksar.wordpress.com/

2 comments

  1. Przed nastaniem katolicyzmu w Polsce (966 tez wymowna data). Dominowała inna religia tak zwana pogańska wiara w Świętowita, Mokosz itd. Święta inkwizycja tępiła brutalnie inne wiary – wiem powiesz mi, że inkwizycja to wysłannicy szatana – Nie zmienia faktu to, że religia Chrześcijańska na tych ziemiach jest stosunkowo młoda? Rozwiej moje wątpliwości.

    Lubię

    • Nie do końca rozumiem pytanie, ale chodzi Ci oto , że chrześcijaństwo jest o wiele młodsze od pogaństwa? Oczywiście, że tak. Chrześcijaństwo to wiara nazwy naśladowców Chrystusa etc. Jednak prawdziwa wiara w Boga jeszcze przed Synem jest stara jak świat… bo tak naprawdę nie ma religii która oddaje prawdziwą cześć Ojcu, jesli nie czytałeś artykułu o Wedach , skąd wzięły się święta ” katolickie” oraz o historii narodu wybranego i gdzie wylądowali to zachęcam . Wszystko jest na blogu 🙂

      Lubię

Skomentuj

